משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש"ח

לברור שעות הפתיחה צרו איתנו קשר בוואצפ 050-7688123

בגדי הנקה

הנקה היא אחת מהפעולות המרגשות ביותר של אם, היוצרת לחיבור עמוק בין אמא לתינוק, אשר אמהות רבות לא היו מוכנות לוותר עליה בעד שום הון שבעולם. לצד היופי, ההנקה יכולה לגרור מורכבויות רבות שנוצרות מכך שזו פעולה שלא נהוג לעשות בפרהסיה, ומכך שהיא דורשת לעצור את הכל כאשר התינוק רעב ולהתמסר לפרק זמן לפעולת ההנקה.

כך, גם אם יש אירוע חגיגי או שסתם יוצאים לבילוי חברתי- התינוק מוכרח לבוא גם, בוודאי כאשר הוא עוד יונק בלבד, ובמידת הצורך האם תיאלץ לפרוש הצידה ולהתחיל לחפש מקום בו אפשר להניק בנוחות ובצנעה. גם אם יוצאים לטיול של כמה שעות או שסתם יוצאים אל מחוץ לבית- צריך לקחת בחשבון את הצורך בהנקה.

הנקה כזו דורשת להתאים את כל הבגדים במיוחד- הם צריכים להיות נוחים ומותאמים להנקה, מבלי שיצריכו הורדה או החלפה ומבלי שייקח זמן רב להתכונן לקראתה.

בגדי הנקה לדתיות

הצורך בבגדי הנקה הפך להיות מובן ברחבי העולם ויותר ויותר חברות ומותגים מציעים בגדי הנקה. אולם, נשים דתיות נתקלות בבעיה- בגדי ההנקה הקיימים בשוק מתמקדים יותר בפרקטיות ופחות בצניעות, כך שבדרך כלל אישה דתיה לא תמצא מענה במקומות הללו.

שמלות הנקה המתאימות לדתיות צריכות להיות צנועות, בלי מפתח צוואר גדול מידי ועם שרוולים- כאשר לבישת חולצה מתחת כדי להצניע את הבגד יכולה להפוך אותו ללא פרקטי להנקה.

אנו מציעים מגוון שמלות הנקה לדתיות וכן חולצות הנקה המתאימות לדתיות במגוון גזרות וסגנונות כך שכל אחת תוכל למצוא את מה שהיא אוהבת, גם מבחינת המראה וגם מבחינת נוחות התפעול לצורך הנקה.

חולצות הנקה יכולות להיות חולצות שנפתחות בקלות מקדימה או חולצות שקל להרים כדי להניק. שמלות הנקה גם כן יהיו עם פתח קדמי מכופתר או קשור, או עם כפתורים ורוכסנים בצדדים, כדי שלא יהיה צורך להוריד את השמלה כולה כדי להניק.

כדי שנוחות ההנקה תהיה מקסימלית וההנקה לא תכביד ותהווה עול, חשוב ללבוש מתחת לבגדי ההנקה חזיות הנקה איכותיות. חזיית הנקה איכותית תיתן תחושה קלילה ותאפשר להניק מבלי להתאמץ יתר על המידה.

שמלת הנקה מבצע

המחירים של בגדי הנקה יכולים להיות מעט יותר גבוהים ממחירים של בגדים רגילים, עקב הצורך בתכנון וייצור מותאם אישית להנקה, גם מבחינת הגזרה וגם מבחינת היכולת לפתוח את השמלה כדי להניק בנוחות. עם זאת, ישנם זמנים בהם השמלות ובגדי ההיריון נמכרים במבצעים במחירים נמוכים יותר כך שכל אחת תוכל לקנות בגד הנקה בהתאם ליכולתה.

הזמנת בגדי הנקה

רכישה של בגדים או כל דבר אחר כאשר יש תינוק קטן יכולה להיות מתישה ומעיקה. הסתובבות בין חנויות עם תינוק קטן וצורח שדורש הנקה יכולה להיות לא מועילה ומעצבנת. כדי להימנע מכך אנחנו מציעים רכישה של שמלות הנקה מעוצבות ובגדי הנקה באתר האינטרנט שלנו. כך, בוחרים את מה שרוצים ומקבלים עד הבית, מבלי להסתובב ולהתעייף.

המידות, הגזרות והגדלים מפורטים כך שאפשר לדעת בדיוק מה הולכים לקבל, ובמידת הצורך ניתן כמובן להיעזר בשירות הלקוחות שלנו דרך הווטסאפ ולקבל שירות מדויק ואדיב בהתאם למה שמעוניינים לרכוש.

 

רוצה להיות מעודכנת במבצעים שלנו?