משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש"ח

לברור שעות הפתיחה צרו איתנו קשר בוואצפ 050-7688123

בגדי הנקה צנועים

הנקה היא אחת הפעולות המרגשת ביותר שיש, שגורמת לקשר מיוחד וחזק בין אם לבין תינוקה. להיות אם מניקה פירושו של דבר הוא קרבה שאי אפשר לתאר במילים לתינוק שלך, אך יחד עם האהבה והקרבה הגדולים ההנקה מביאה עמה מספר מורכבויות.

אם מניקה, בוודאי בשלבי ההנקה הראשונים כאשר התינוק לא ניזון בשום דרך אחרת, צריכה להיות מוכנה להניק בכל מקום שבו היא נמצאת. אם את הולכת עם חברה למספר שעות, או שאתם יוצאים לטיול משפחתי-חייבים לקחת בחשבון שיהיה צורך להניק גם אם הסיטואציה תהיה פחות נוחה ומותאמת לכך.

אחד הקשיים המשמעותיים ביותר הנובעים מכך הוא שמירה על הצניעות תוך כדי ההנקה. כדי להניק צריך ללבוש ביגוד נוח ומותאם במיוחד, אך כזה שיאפשר להניק בצורה צנועה גם אם המיקום שבו נמצאים לא הכי טריוויאלי להניק.

חולצות הנקה צנועות

חולצות הנקה צנועות יאפשרו לך להניק את תינוקך בכל מקום שבו תהיי, מבלי להסתבך עם שכבות ובגדים אחרים ובלי להתחיל לחשב חישובים איך ניתן להניק ביחד עם החולצה הרגילה והלא מתאימה.

חולצות הנקה יכולות להיות חולצות שנפתחות בקלות ובנוחות מקדימה או כאלו שניתן להרים, מבלי לחשוף את הגוף איפה שלא צריך ובצורה נוחה ופשוטה.

קיימות גם שמלות הנקה צנועות במגוון גזרות וצורות שיאפשרו לך להרגיש יפה ונינוחה בשמלה מבלי לוותר על ההנקה. לבישת שמלה רגילה כידוע כמעט ואינה מאפשרת להניק, ולכן לבישת שמלת הנקה יכולה לאפשר לך ללכת עם שמלות לאירועים או אפילו בבית, מבלי לוותר על היופי או על האופציה להניק.

בגדי הנקה אונליין

חיפוש בגדים כאשר יש תינוק קטן שעלול לצרוח ודורש תשומת לב יכול להיות מאתגר ומתיש, אפילו כאשר מדובר בבגדי הנקה. כדי לעזור לך להימנע מהתרוצצויות עם תינוק קטן בין חנויות ולמדוד פריטים תוך כדי שהוא על הידיים שלך אנו מציעים לך לרכוש אצלנו בגדי הנקה אונליין.

רכישת חולצות הנקה אונליין או פריטי לבוש אחרים שמיועדים להנקה אונליין תחסוך לך את השיטוטים ותאפשר לך לקבל עד הבית בגדים שיתאימו לך ליומיום, לאירוע ולכל סיטואציה בה ההנקה יכולה להפוך לקלה ונוחה יותר.

את מוזמנת להתרשם ממגוון בגדי ההנקה שלנו ולהזמין את מה שנראה לך נכון ומתאים עבורך מבלי לצאת מהבית. את יכולה להיעזר במדריך המידות שלנו וכן בשירות הלקוחות דרך הווטסאפ כדי להיות בטוחה שאת מזמינה ומקבלת פריטים בדיוק במידה שלך.

רוצה להיות מעודכנת במבצעים שלנו?