משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש"ח

לברור שעות הפתיחה צרו איתנו קשר בוואצפ 050-7688123

בגדי הריון והנקה – שילוב של נוחות וסטייל

תקופת ההיריון מלאה בחוויות מרגשות לצד רגעים מאתגרים שעוברים על האישה ההריונית. עוד לא הספקת לעכל שאת בהיריון וכבר הגוף מתחיל להשתנות לו. לפתע, צצה לה בטן קטנה שלא הכרת. בשלב זה, רוב הנשים מתחילות לשנות את המלתחה שלהן ורוכשות בגדים אשר יתאימו להן למהלך ההיריון. חלק מהנשים בוחרות לקנות בגדים רגילים במידות גדולות יותר. אולם, חשוב לומר כי רכישה זו עלולה להתברר כטעות מאחר ואין לדעת איך הבטן תגדל. ייתכן והבגד שקנית בחודש רביעי לא יתאים לבטן של חודש שמיני ותיאלצי לקנות בגדים חדשים.

בגדי הריון – מעצבים רבים הבינו את הצורך של נשים בהיריון להיראות טוב ולהרגיש בנוח. שילוב של נוחות וסטייל בהיריון הם חלק מהשיקולים שעומדים בראשו של המעצב כאשר הוא יוצר בגדי היריון. המעצב, לוקח בחשבון את שינויי הגוף שיחולו על ההריונית ולכן מתאים את הבדים. כלומר, המעצב יבחר בגדים רכים ונמתחים, אשר יתאימו להריונית לאורך כל מהלך ההיריון. חשוב לומר כי חלק מבגדי ההיריון משמשים גם בתור בגדי הנקה מאחר ויש פתח ייעודי לשליפה והנקה נוחה. כלומר, ההשקעה בבגדי הריון משתלמת מאחר ובגדים אלו ישמשו את האישה לאורך תקופה ארוכה.

בגדי היריון אונליין

אז הגוף השתנה – הבטן התעגלה לה והרגליים כבדות. שני הגורמים האלו משפיעים על כך שאצל רוב הנשים ההליכה הופכת להיות יותר קשה מהרגיל. לכן, סיבוב בקניון כנראה לא יהיה מהנה כפי שהיה לפני ההיריון. חשוב לזכור כי בעבר, לנשים לא הייתה ברירה והן היו צריכות ללכת לחנויות או לקניון כדי לרכוש בגדים. בעידן של היום, בו שפע של מוצרים קיים בלחיצת כפתור, ניתן להזמין גם בגדי הריון און ליין. אתרי האינטרנט נגישים ללקוחות ומציעים מגוון רחב של מידות, גזרות וסגנונות שונים כך שכל אישה יכולה להתחבר לבגדים שמוצאים חן בעיניה.    

אז אם את מעוניינת לחדש את הארון שלך בבגדי היריון חדשים, הגעת למקום הנכון! אנו יודעות כמה חשוב לך להיראות טוב במהלך תקופת ההיריון, ואצלנו תוכלי למצוא את הבגדים שיגרמו לך להרגיש זוהרת ומלאת סטייל! בלטיפה, תוכלי למצוא מגוון רחב של בגדי היריון, בכל המידות והסגנונות השונים. תוכלי לרכוש בקלות ובמהירות בגדי הריון באתר שלנו כבר עכשיו, או להגיע לחנות במרכז כפר חב”ד. נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה!

רוצה להיות מעודכנת במבצעים שלנו?