משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש"ח

לברור שעות הפתיחה צרו איתנו קשר בוואצפ 050-7688123

בגדי היריון והנקה – להרגיש טוב בכל תקופה

כמה פעמים עמדת מול הארון, הסתכלת שוב ושוב ולא מצאת מה ללבוש? מצב מוכר לרוב הנשים בכלל ולנשים בהיריון בפרט. תקופת ההיריון מזמנת רגעים מופלאים של חיבור, התחושה המדהימה של העובר שלך זז בתוכך, נושם את הנשימות יחד איתך, לא משתווה לאף תחושה שחשת בעבר. אבל, אם נחזור לרגע לעולם שמחוץ לרחם, גזרתך משתנה. בגדים שהיו טובים בעבר, אינם מחמיאים לגזרתך בהווה עם הבטן ההריונית המתעגלת. מדובר אמנם בשינוי חיובי, אך צריך להתאים את הבגדים למצב הנוכחי.

בגדי היריון – נשים

בעבר, נשים בהיריון היו רוכשות בגדים גדולים יותר ממידתן הרגילה. אך, הגזרות לא הותאמו לבטן ההריונית והבגד לא היה נראה כפי שהוא צריך להיראות. מצב זה גרם לתסכול רב בקרב נשים ותחושה של דימוי עצמי נמוך במהלך ההיריון. עם השנים, יצרניות הבגדים ראו את הצורך ליצור בגדים ייחודיים לתקופה של היריון והנקה. כיום, יש שפע של חברות המציעות בגדי הריון מעוצבים וגם חולצות נוחות להנקה. 

אימהות –  בגדי הריון והנקה

לטיפה, היא חנות שהוקמה מתוך ראיית הצורך האישי של נשים בכלל ונשים דתיות בפרט בכל שלבי החיים. תקופת ההיריון והלידה מזמנת אתגרים שונים עבור האישה, כאשר אחד מהם הוא הלבוש. השוק כיום רווי בחברות אשר ייעודן הוא ליצור בגדים לנשים הריוניות בכל המידות. שינוי זה הוא שינוי מבורך, אך צריך לזכור כי בגדי היריון שמתאימים לבחורה חילונית אינם בהכרח מתאימים לאישה דתייה. לכן, חברת לטיפה מציעה מגוון פריטים למהלך ההיריון, כמו בגדי היריון לדתיות, כלומר, בגדי היריון צנועים. אשר יתאימו לכל אחת מכן. חשוב לזכור כי גם בגדים המיועדים להנקה שונים בין נשים חילוניות לדתיות, מפאת הצניעות. על כן חברת לטיפה מציעה בגדי הנקה לדתיות, כלומר, בגדי הנקה צנועים לנשים מניקות. אם אז אם את בהיריון או מניקה וחשקה נפשך בבגד חדש, הגעת למקום הנכון. אם את אוהבת רכישות באינטרנט, תוכלי לעשות זאת כעת ברכישה אונליין. אם את מעדיפה לקנות בחנות, תוכלי להגיע לחנות שלנו במרכז כפר חב”ד ולרכוש את הבגד המתאים עבורך. לכל שאלה את מוזמנת לפנות אלינו ונשמח לעמוד לשירותך.

רוצה להיות מעודכנת במבצעים שלנו?