משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש"ח

לברור שעות הפתיחה צרו איתנו קשר בוואצפ 050-7688123

חזיית הנקה – עושה את ההבדל

במשך תשעה חודשים העובר שלך גדל ומתפתח בתוכך. את מדמיינת איך הוא ייראה, את מחכה לפגוש אותו בפעם הראשונה, להריח אותו ולעטוף אותו עם גופך. החיבור הראשוני נוצר כבר בתוך הרחם אך נמשך מחוץ אליו לאורך כל החיים. אחת הדרכים לחיבור בין התינוק לאם היא ההנקה. התינוק שוכב בקרבך, מחובר אלייך ויונק את החלב שגופך מייצר במיוחד עבורו. הרגשה נפלאה של חיבור בין אם לתינוקה הרך.

לרוב הנשים, חזייה רגילה כבר לא תתאים במהלך ההנקה. הסיבה היא גודל החזה המשתנה וכן העצם או הברזל של החזייה שעלול להפריע לחלק מהנשים במהלך ההנקה. לכן, חזיית הנקה יכולה להיות הפתרון. רצועות החזייה נפתחות באמצעות קליפס קל, כך שהשליפה מהירה ונוחה, גם בבית וגם מחוצה לו. לעיתים, חזיית הנקה עלולה להצטייר כפריט לא אופנתי, אך, כיום יש חזיות הנקה מעוצבות שיגרמו לך לחוש נשית בדיוק כמו חזיות רגילות.

כאשר מדברים על העלות של חזיות הנקה – מחירים שונים ומגוונים. המחיר משתנה לפי סוג החזייה, העיצוב שלה ומידת התמיכה שלה. בלטיפה, תוכלי למצוא פריטים של הלבשה תחתונה לנשים. אנו מאמינים בשילוב של איכות וסטייל – לכן, אנו עובדים עם חברות מובילות בארץ ולא מתפשרים על איכות המוצרים עבור לקוחותינו. בין הקטגוריות השונות המופיעות באתר, תוכלי למצוא קטגוריה של לידה, הנקה ואמהות בו מופיעים כל הפריטים הקשורים לתחום זה. בין היתר, חזיית הנקה – מחיר משתלם לכל כיס. זאת ועוד, פעמים רבות ישנן מבצעים על חזיות רגילות או חזיית הנקה – מבצע משתלם. את המוצרים תוכלי לרכוש בחנות שלנו במרכז כפר חב”ד או ברכישה אונליין באתר זה. לצפייה בקטלוג חזיות הנקה לחצי כאן. לכל שאלה את מוזמנת לפנות אלינו ונשמח לעמוד לשירותך.

רוצה להיות מעודכנת במבצעים שלנו?