משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש"ח

לברור שעות הפתיחה צרו איתנו קשר בוואצפ 050-7688123

הרמה ונוחות עם חזיות פוש אפ איכותיות

החזייה היא פריט יומיומי שנמצא על גופך במהלך חלק משמעותי מאד מהיום שלך, אי לכך זה פריט שבקלות הופך את החוויה היומית שלך ללא נעימה אם הוא לא איכותי. אבל, תפקידה של החזייה הוא לא רק להיות נוחה אלא גם לספק הרמה ומראה אסתטי. לכן באתרנו אנו מספקים חזיות פוש אפ איכותיות שמספקות הרמה ונוחות בפריט אחד.

המאפיינים של חזיות הפוש אפ שלנו-

  • רפידה איכותית –

הרפידה בחזיות הפוש אפ שלנו מאפשרת מראה של חזה מורם עם מראה טבעי. במקרים רבים דגמים שונים של חזיות פוש אפ משתמשים ברפידה אשר הופכת את מראה החזה ללא טבעי ומוגזם ביחס לגוף. על כן אצלנו אנחנו מקפידים להביא דגמים בהם הרפידה תותיר אתכן עם מראה טבעי אך מורם ויפה.

  • נוחות מרבית במהלך הלבישה –

במבנה של חזייה דברים רבים יכולים להשתבש ולהפוך את הלבישה ממש לעינוי של יום שלם. הברזל יכול לצאת, המידה קטנה מדי, לוחץ פה ולוחץ שם. הרגע בו החזייה מתחילה להרגיש לכן לא נוחה הוא רגע לא נעים כלל ועדיין צריך להמשיך ללכת איתה כל היום.

הנוחות בחזיות הפוש אפ שלנו היא עקרון מנחה. אנו מבינים את החשיבות שיש לנוחות בפריט הלבוש האינטימי הזה לכן אנחנו מנסים שכל הדגמים הנמצאים אצלנו יהיו דגמים נוחים שתוכלו לשים בלי דאגה לאורך זמן רב.  

  • מגוון דגמים לכל מבנה –  

הצורך בהתאמה למבנה גופן של נשים רבות הוא הסיבה שאנו מספקים שלל דגמים ביניהם תוכלי למצא בקלות מספר דגמים שיתאימו לך ולא להסתפק בחזייה יפה אבל לא נוחה או להפך.

  • לא נהרסות במהירות –

חזיות הפוש אפ שלנו מיוצרות מחומרים איכותיים ביותר שלא יהרסו לכן לאחר כמה כביסות. אנחנו מקפידים לעבוד עם החברות הטובות ביותר שמספקות מוצרים באיכות הגבוהה ביותר כדי שחזיות הפוש אפ שלכן יחזיקו לאורך זמן.

קצת עלינו

לטיפה היא חברה המתמקדת בצרכים של נשים ככלל ונשים דתיות בפרט. אנו מספקים מגוון רב של מוצרים מכיסויי ראש ומוצרי הריון ועד להלבשה תחתונה וציוד להנקה. בכל המוצרים שלנו אנחנו מתמקדים בלספק ללקוחות שלנו את המוצר האיכותי ביותר שניתן למצוא במחיר הוגן. חשוב לנו גם לתת יחס אישי לכל אחת ואחת מלקוחותינו לכן לחנות אתר שהופך את חווית הקנייה לנגישה לכל אחת. לפרטים נוספים לחצו כאן.

רוצה להיות מעודכנת במבצעים שלנו?