משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש"ח

לברור שעות הפתיחה צרו איתנו קשר בוואצפ 050-7688123

לישון בסטייל – כותונת לילה צנועה

השינה שלך היא הזמן בו את צריכה להיות הרגועה ביותר אך אין סיבה שתעשי זאת בפיג’מה מרופטת ולא אופנתית. עכשיו בלטיפה תוכלי למצוא מגוון כותונות לילה צנועות לנשים מבדים איכותיים ונעימים שיהיה לך נוח וכיף לישון בהם בלי לוותר על הסטייל.

הבדים הנוחים ביותר לשינה

בלטיפה אנו מקפידות שכל כותונת לילה נשים שיש בחנות תהיה מבדים נוחים שמתאימים לשינה. אף אחד לא רוצה לישון בבד מגרד או אפילו טיפה לא נעים, הבד צריך לנשום ולהיות רך על מנת שהשינה שלך תהיה כמה שיותר נינוחה וזה בדיוק סוג הבד ממנו כותונת לילה צנועה עשויה בלטיפה.

מבחר דגמים

חשוב שיהיה מגוון של דגמים כדי שכל אחת תוכל למצוא מה שמתאים לה ויושב עליה באופן אידיאלי. לכן, הוספנו לאתר שלל דגמים של כותנות לילה צנועות מהן תוכלו להינות בשנתכן במחירים משתלמים ביותר כך שכל אחת תוכל להרשות לעצמה לישון בנעימים וביופי.

למה לקנות בלטיפה?

לטיפה היא חברה שהוקמה על ידי אישה בשביל נשים אחרות. אחרי עבודה ממשוכת כמדריכת הכנה ללידה ודולה מקימת החברה אסתר פקטור נחשפה לצרכים הרבים של נשים והקימה את לטיפה כדי לענות עליהם. תוכלי למצוא בחנות כל מה שאישה צריכה ממוצרי הלבשה ועד אבזור נשי אינטימי מבדים נעימים באיכות מעולה. לעוד פרטים ופריטים לחצו כאן.

רוצה להיות מעודכנת במבצעים שלנו?