משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש"ח

לברור שעות הפתיחה צרו איתנו קשר בוואצפ 050-7688123

כרית הנקה – ליצור את החיבור

הנקה היא החיבור הראשוני בין האם לתינוק. במהלך חודשיו הראשונים של התינוק, הוא מחובר לאימו שעות רבות. להנקה שני תפקידים מרכזיים. ראשית, הנקה מוגדרת כדרך ההזנה של התינוק הרך. במהלך ההנקה, התינוק יונק חלב מגופה של אימו, אשר נוצר במיוחד עבורו. חלב אם עשיר בתרכיבי מזון, כמו נוגדנים וחלבונים, אשר מפתחים את המערכת החיסונית של התינוק ועוזרים לו לגדול ולהתפתח. למעשה, ההנקה מספקת את כל צרכיו התזונתיים של התינוק. שנית, חיבור בין האם לתינוק. ההנקה מאפשרת לתינוק לחוש מוגן ואהוב בזרועות אמו. עבור האם, ההנקה מאפשרת חיבור עמוק יותר עם התינוק.

מילגה – כרית הנקה

חשוב לזכור כי הנקה היא לא עניין של מה בכך. בימיו הראשונים של התינוק, האם צריכה להראות לו את הדרך. לא תמיד ההתחלה פשוטה, ולעיתים יש קשיים בחיבור בין האם לתינוק. יכולות להיות סיבות רבות לקשיים בהנקה, אך חשוב לומר כי כאשר האם אינה נינוחה, הדבר משפיע גם על התינוק ועל ההנקה. לכן, האם צריכה להיות רגועה ושלווה, למצוא את המקום הנכון עבורה להניק בו ולקבל הדרכה בעת הצורך.

אמצעי שיכול לסייע לאם במהלך ההנקה היא כרית הנקה. כרית הנקה מומלצת היא כרית הנקה של מילגה. האם יכולה להניח את התינוק הרך על הכרית ולהניק אותו בנוחות. בנוסף, יש תמיכה טובה לגב של האם, כך שזה לא משנה אם ההנקה מתבצעת על ספה, כיסא או מיטה, כרית הנקה – מילגה, מותאמת לכל מצב ומאפשרת הנקה נוחה ונעימה הן לתינוק והן לאם המיניקה.

כרית הנקה – מחיר

כמו בכל תחום, גם בתחום של היריון ולידה יש מגוון רחב של חברות ומוצרים. מחיר כרית הנקה טובה משתנה בין החברות. מובן כי ניתן למצוא כריות זולות מאוד, איך איכותן תהיה בהתאם. כאשר רוכשים כרית הנקה של מילגה, היא יכולה לשמש את האם המיניקה לאורך כל תקופת ההנקה וכן להנקה של הילדים הבאים.

לטיפה, היא חנות שהוקמה מתוך ראיית הצרכים האישיים של נשים בכלל ונשים דתיות בפרט. בחנות שלנו תוכלו למצוא פריטים רבים של החברות המובילות בארץ הקשורים בעולמן של הנשים. אחת החברות עימן אנו עובדים היא מילגה – כרית הנקה של חברה זו מומלצת ופופולרית בקרב נשים מיניקות רבות. ובכלל, אם נתמקד בתקופת האימהות, תוכלי למצוא אביזרים וביגוד אשר מתאים לתקופת ההיריון והלידה. אם את מניקה ורוצה לעשות זאת בנוחות, רכשי כבר עכשיו את כרית ההנקה של מילגה. ניתן לרכוש גם בחנות שלנו במרכז כפר חב”ד. לכל שאלה את מוזמנת לפנות אלינו ונשמח לעמוד לשירותך.

רוצה להיות מעודכנת במבצעים שלנו?