משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש"ח

לברור שעות הפתיחה צרו איתנו קשר בוואצפ 050-7688123

שמלת הנקה צנועה

שמלת הנקה הוא מונח כללי, שמתייחס לכאורה לשמלות שמתוכננות במיוחד על מנת לסייע לאם הטרייה במשימת ההנקה. יחד עם זאת, בפועל שמלת הנקה צנועה טיפוסית בדרך כלל אינה כוללת אלמנטים ספציפיים שאכן אמורים להקל על התהליך. בסופו של דבר, עדיין נדרשת פתיחה של הרוכסן האחורי או הנמכת צווארון השמלה לגובה החזה. כשמדובר בדגמים של שמלות הנקה צנועות המשימה היא אף מורכבת יותר מכיוון שלאור היעדר מחשוף בכלל, האופציה של הנמכת הצווארון לגובה החזה פשוט אינה קיימת.

אז מה הופך שמלת הנקה לכזאת?

אם את מחפשת שמלת הנקה לדתיות שבה קיים גם אלמנט שמיועד להקל על פעולת ההנקה, תוכלי למצוא שמלות עם פתח קדמי שניתן לרכיסה באופן הרמטי. יחד עם זאת, מרבית הנשים פשוט לא מוכנות להסתובב עם שמלה כזאת, בטח ובטח כאשר מדובר בשמלה המיועדת לשרת אותן בציבור ומחוץ לבית. בסופו של דבר, שמלות הנקה לדתיות הן שמלות שהגזרה שלהן תומכת בגזרת הגוף לאחר לידה, שהן מרגישות משוחררות וחופשיות על פני הגוף ושהן מספקות מספיק בד בכדי לקפל ולהפשיל אותן על פי הצורך כאשר עולה הצורך להניק את התינוק. לכן, הצורך בפתח כזה למעשה מתייתר ומה שחשוב הוא שהשמלה תהיה משוחררת מספיק בכדי שניתן יהיה להתאים אותה למשימת ההנקה.

ועדיין, יש גם את העניין האסתטי

אחרי שאמרנו את כל זה, גם שמלת הנקה צנועה אמורה לעמוד בסטנדרטים האסתטיים של האישה הלובשת אותה וישנם לא מעט דגמים של שמלות הנקה צנועות שעושות את זה נהדר. יחד עם זאת, כדי להגיע לשמלות האלה, את רוצה להגיע לחנויות המתאימות שאכן יודעות להציע לך את המבחר המספק סביב הטעם האסתטי והאופנתי שלך, תוך הקפדה על כללים של צניעות מחד וכללים של אסתטיקה מאידך.

בחנות האופנה לנשים בכלל ולנשים דתיות בפרט, לטיפה, תוכלי למצוא מגוון רחב של שמלות הנקה לדתיות בעיצובים מרהיבים ביופיים תוך שמירה על כללי צניעות מוקפדים. בלטיפה תוכלי לבחור את הדגם האהוב עלייך מתוך מבחר גדול המופיע באתר ולהזמין אותו במשלוח מהיר עד פתח הבית. רוצה כבר להזמין או לקבל מידע נוסף על דגמי שמלות ההנקה של לטיפה? צרי עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-9601116 ונשמח לסייע.

רוצה להיות מעודכנת במבצעים שלנו?