משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש"ח

לברור שעות הפתיחה צרו איתנו קשר בוואצפ 050-7688123

שמלות הריון מחמיאות

הריון זו תקופה מרגשת אך גם די מתסכלת מבחינת הבגדים שאפשר ללבוש והתאמתם לשינויים החלים בגוף. ככל שמתקדמים חודשי ההיריון, הבגדים שיש לך בארון כבר לא מתאימים וצריך להצטייד במלתחה חדשה.

כשמדובר על שמלות הריון מחמיאות כדאי לקנות שמלות בגזרה ישרה שהן מחמיאות ונוחות. שמלות הן גם בסיס לאקססוריז שונים כך שאותה שמלה אפשר ללבוש מספר רב של פעמים, בכל פעם במראה קצת שונה, פעם עליונית מעליה ופעם עם נעליים שטוחות או עם עקב. 

שמלות הריון מחמיאות

שמלות בעיקרון הן הבגד האידיאלי להריון. הן נוחות ומחמיאות ואפשר “לשחק” עם הלוק שלהן. שמלות רחבות, שנותנות אפשרות לנשום ושלא צריך “להדחק” לתוכן.  מה שחשוב הוא שאם קודם אהבת להתלבש ולהשקיע במראה שלך, אין סיבה שעכשיו לא תעשי זאת. 

לנסות ולשמור על מקסימום סטייל ונוחות עם שינויי הגוף זו משימה לא קלה, אך אפשרית. כדאי לרכוש שתיים-שלש שמלות ליום יום ושמלה אחת לערב. למשל שמלות עם פסים מאוד מחמיאות ומטשטשות את מה שצריך. בשלבי ההיריון המאוחרים כדאי להימנע משמלות עם הדפסים גדולים כי הן יוצרות מראה רחב וגדול.

כדאי להיכנס ל-לטיפה ולהתרשם ממגוון השמלות המתאימות לסגנונות לבוש שונים ומחמיאות בחודשי ההיריון.  שמלות עם הדפסים מעודנים, מבדים “נושמים” הזורמים על הגוף, בצבעים רכים ואופנתיים. מומלץ להתייעץ עם הצוות המקצועי והמנוסה שלנו.

רוצה להיות מעודכנת במבצעים שלנו?