משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש"ח

לברור שעות הפתיחה צרו איתנו קשר בוואצפ 050-7688123

שמלות הנקה – נוחות לפני הכל

לפני ההיריון היית הולכת לחנות האהובה עלייך וקונה שמלות שהחמיאו לך ולגזרתך. במהלך ההיריון, קנית בגדים נוחים ומשוחררים שיוכלו להכיל את בטן הריונית מופלאה.  עכשיו, הגיע שלב נוסף. התינוק שלך כבר נמצא בין ידייך, עטוף בחיבוקך. מובן כי בתוך הבית את יכולה להרגיש חופשיה ללבוש כל מה שתרצי. אך, לעיתים, היציאה מהבית עלולה להיות מאתגרת. ארגנת את תיק ההחתלה, הכנסת לתוכו את כל מה שהתינוק זקוק לו. הלבשת את התינוק בבגדים היפים ביותר שקנית. אך רגע, מה איתך? את שוב עומדת מול הארון ולא יודעת מה ללבוש? האם קנית לעצמך שמלת הנקה מתאימה? הגזרה השתנתה, והתינוק יונק – את חייבת להרגיש בנוח. שמלות הנקה לדתיות נועדו במיוחד בשביל הצורך הזה. 

מובן מאליו כי כל אישה רוצה להרגיש טוב לאחר הלידה. שמלות הנקה מעוצבות יסייעו לה להרגיש נשית גם במהלך תקופת ההנקה. זאת ועוד, פעמים רבות אישה מיניקה מחוץ לביתה. לכן, חשוב שהשמלות יהיו נוחות, הן מבחינת סוג הבד והן מבחינת היכולת לשלוף בצורה נוחה. כדי לאפשר לה להניק בצורה הנוחה ביותר, שמלת הנקה צנועה מורכבת מפתח שעליו יש בד, כך שהאישה יכולה להכניס את התינוק מתחת לבד מבלי לחשוש שהחזה יהיה חשוף.

בלטיפה, תוכלי למצוא מגוון רחב של שמלות המותאמות להיריון והנקה. אנו מייצרים את הבגדים בייצור בלעדי, אשר משלבות בבגדים שלהן איכות, נוחות וסטייל. אם גם את עומדת מול הארון ולא יודעת מה לבחור, זה בדיוק הזמן לרכוש לעצמך שמלות הנקה אשר יקלו על היציאה הבאה שלך מהבית. באתר שלנו תוכלי להיכנס ללשונית לידה, הנקה ואמהות בה יש קטגוריה של בגדי הנקה. אם את אוהבת רכישות באינטרנט, תוכלי לעשות זאת כעת ברכישה אונליין. אם את מעדיפה לקנות בחנות, תוכלי להגיע לחנות שלנו במרכז כפר חב”ד ולרכוש את השמלה המתאימה עבורך. לכל שאלה את מוזמנת לפנות אלינו ונשמח לעמוד לשירותך.

רוצה להיות מעודכנת במבצעים שלנו?